Yzer: Hur blev det med mig?

Hallojsan!

Jaa hur blev det med mig efter operationen. Jooo allt är på topp!!
Än så länge har jag inte ändrat mitt beteende men fick veta att det
kunde ta upp mot 3-4 månader när man är så pass gammal som mig
innan man kan märka ngn skillnad alls.

Men! Ni ska allt veta att det känns väldans konstigt att inte ha..
Ja ni vet *ler*. Nu kan jag inte göra"brudarna" med valpar. Ursäkta
mitt ovårdade språk idag.

Matte tycker på något sätt att jag är mer spralligare och gladare.
Hon säger ofta nu för tiden att jag beter mig lite som Atlas..hihihi.
Visst finns det skillnad mellan Atlas och mig, tro inget annat. Jag
har min personlighet och han har sin.

Atlas: Jepp!! det stämmer!! Jag är den som skäller mest och ska hela tiden kryp
in under skinnet på matte och husse. Vad menar jag me det?? Jo jag bara
ääääääälskar att bli klappad hela tiden.

Yzer: Jag är den som går mest undan men kommer mer och mer till
matte och husse för att bli kelad. Kommer inte bli likadan som Atlas.
Älskar mat. Älskar att jaga allt som rör sig
.

Alltså vi skulle kunna rabbla ut mycket mer än det vi har skrivit men
detta är nog mest utmärkande mellan oss.

Jaha.. nu är det höst. Grått och trist ute men vi längtar sååå till snön
kommer. Och! kylan!! Ops.. nu fick jag en sur blick från matte. Vet
matte!! Du gillar inte kylan. Men vi gör det så det sååå! *hihihi*

Vad kommer hända mer? Jaa...aa... ni .. inte vet vi. Vi tar dagarna
som det är och kopplar av. Få promenera varje dag med matte och
husse. Att få vara ute i uterummet och ligga där. Så det händer inte
så mycket under November månad, Kan alltid hoppas att det blir
lite mer solsken än vad det är nu. Bara grått och trist. Mycket dimma
oxå.

Här kommer lite bilder av oss. Måste alltid finnas lite bilder av oss innan
vi slutar för den här gången och återses när något spännande händer.



Atllas



Yzer: Jag har inte tratten längre! Och det känns himla gött!!! Den var mest
i vägen hela tiden
.



Vårt favorit ställe... uterummet!



Yzer: Här ser ni mig utan tratt! *voff*





Och avslutar med den vackra bilden från vårt hus.

Vi ses här 1:a advent! Vet... är ett  par veckor till men jag hoppas ni kan vänta
tills dess men vi önskar er en riktigt trevlig Alla Helgona Helg!

Kram på er alla och var rädda om er där ute!!

Yzer och Atlas.


Kommentarer
Postat av: Elin o Lok

Hej!

Vilka vackra hundar du har!

Märkt någon större skillnad på yser efter ni kastrerade honom? Mena mest under löptiderna?

2011-12-21 @ 19:49:17
URL: http://kompanjoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0