Skrindbilderna

Hej... Nixo vill så gärna se oss hur det gick med våra promenader med skrindan.

Matte har inte velat ta in bilderna då dom inte är så himla bra... men! vi
gör undantag för min goa brossa!

Så här kommer bilderna från ett par veckor sedan nu.



Jag, Atlas med matte. Och som ni ser så är jag mer intresserad av något
annat.



Husse och Yzer.

Yzer: Seeeeee !!!! Jag kan jag oxå!!!!!!!



Yzer: Nu börjar jag göra likadant som Atlas... måste ju kolla vem som
har varit här... men! vad kuuuuuul att änteligen få något att dra!!!



Yzer: SEEEEEEEE!!! Är jag inte duktig haaa....synd bara att bilden blev
så himla suddigt!!!



Yzer: Värst vad många bilder du tar av mig matte!!! Jaja.. jag förstår
att du vill visa alla att även jag kan och är lika duktig som Atlas. Men
nu tycker jag faktiskt det är Atlas tur nu.. han måste ju oxå dra..
ser du inte att han hoppar, skuttar och nästan skriker att nu är det hans
tur...




Atlas: ÄÄÄÄÄNNTEEEELIGEN min tur! Matte!!! du måste även ta kort
på mig... även om jag kan det här redan så vill jag faktiskt att du
även tar på mig




Atlas: Härligt .. härligt... Jag bara älskar att dra. Det är så himla gött
att få jobba litta... Nu blir det inga fler bilder!


Nu kan det dröja ett tag innan det blir bilder för matte har börjat plugga.
Och som hon pluggar. Hon nästan drar och sliter i sitt hår för hon vill
så gärna klara detta här. Även om hon är så himla orolig om hon ska klara
detta tycker hon att ämnet är jätteintressant. Vi och husse tror på henne
jättemycket, så vi är inte ett dugg oroliga.

Husse har varit hemma en hel vecka med oss eftersom han har varit sjuk
med förkylning och hosta. Nu är han bättre och idag ska vi får ett fint
besök. Husse och mattes närmsta vänner kommer till middagbesök och
då ska vi hälsa på dom oxå. Kanske...kanske.. kommer det bilder på
detta men! kan inte lova.

Ha en underbar dag ni alla och Nixo..  nu kan du se att även vi kan dra
skrinda..*ler* om än bilderna tyvärr inte är dom bästa. Jag, Atlas har ju
som sagt gjort detta innan och jag är stolt över Yzer att han även kan.
Det är som  om han alltid har gjort det och så har han inte testat det
innan.

Ha  det gott ni alla!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Nu är både jag och Nixo jättenöjda, jättefina bilder :) Ser ut som att båda grabbarna gillar det skarpt. Har ni provat att cykla bredvid när de drar skrindan, Nixo tycker det är roligare när det är lite fart involverat :)

Plugga på matte, vi tror det kommer gå jättebra!



Kram Cissy och Nixo

2009-11-21 @ 12:11:51
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Vad duktiga de är! :)

2009-11-21 @ 13:55:23
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0