Vintern 2008



Första kontakt med snön! Hääääärligt!!!! Jag bara älskar snön!!!



Tjoooohoooo.... häääär kommer jaaaag!!! Älskar få springa fritt i
skogen.



*djuuuup suck* snabba på!!! Jag vill springa igen!



Är vi inte fina!!?? Black and White...*hehehe*  Här är jag med Peggen.
Det är min mattes moster och morbros hund som är och hälsar på
oss från Kungälv.



Under julen träffade jag en liiiten lustig prick. Han säger att han är en
tomte??? Trodde inte jag skulle få besök av en sån liten mysig tomte.



Här ligger jag under en julgran.  Cooolt med en gran inomhus... fast
den ser lite lustig ut .



Chippen vill fortfarande inte leka me mig!! Han kryper under små ställen
som jag inte kan nå honom. Hoppas en dag att han vill leka me mig.
Jag vill så gärna ha lite latjolajbans med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0