Min första tid (8-9 veckor gammal)



Så här goooooer såg jag ut när jag för första gången kom hem till matte
och husse. Här är jag 8 eller 9 veckor gammal. Om ni undrar vad jag spanar
efter så är det en liiiten humla som flyger i närheten av mig. Vet att jag tänkte då
*hmmmm om man skulle fånga den?*



Här är matte och husse veeeeerkligen taskig mot mig! Jag får inte gå in
i deras sovrum *suck*.. Det ser jättespännande ut där inne. Vågar man ändå??
Näää bäst att inte göra det...




*ZZZZzzzzZZZZzzzz* här sov jag gott i min lilla hundkorg som min älskade
husse har gjort till mig. Jag äääälskade ligga i den speciellt också när jag
fick ligga i uterummet där det svalkade sååå gött.



Älskade ligga på rygg och det gör jag fortfarande...
Gärna hålla mig fast i något..*voffskratt*

Kommentarer
Postat av: Petra B

Hejsan Atlas. Vilken fin blogg din matte har hjälp dig med. Ska bli spännande att följa dig och vi får sägert se en massa fina bilder av dig.Vov vov

2009-03-06 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0