Min första dusch inför midsommarfirandet



*bbbrrrrrr* här duschas jag för allra första gången!! Se bara på min päls...
den SMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLTER!!!



Tiiittaaaaa!!! Jag ser ut som Bampi....*voffskratt*.... här är jag schamponerad



Tjeeeenaaaa läääääget?? *blink* visst är jag riktig fin ut säg...*hehehe*



Resultatet blev så här på mig.  Visst ser jag fin ut i pälsen. Här dansar jag
med husse. Husse, matte och jag ska iväg och fira midsommar hos deras
vänner i 2 hela dagar!! På natten fick jag sova i tält, coooooolt!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej!

Kul att se att Nixos bror har en blogg :)

Hoppas att ni uppdaterar den med text och bilder. Är väldigt nyfiken på hur syskonen har det och hur de ser ut :)

Mvh Cissy och Nixo (Swedsam's Cold Blue Mountain)

2009-03-09 @ 12:18:16
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Petra B

Aaaaaaa man smälter ju för de fina bilderna!

2009-03-11 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0