Grillkväll hos våra goda vänner

I förrgår var vi hos mattes och husses goda vänner på grillning. Vännerna
hade valt en perfekt dag för grillning. Härligt väder och skönt att sitta ute.

Matte tog som vanligt sin kamera och kunde inte låta bli ta kort på dessa två
saker.
Den ena en riktigt skönhet, motorcykeln och så älskar matte gamla saker som
denna underbara radion.





Medan alla barna satt och åt så satt husse och hans vän och tog vars en bärs.



Här nedan ser ni barna äta. Jag kan tala om för er att maten var himla gott.
Fick smaka jäääättelite. Matte blev verkligen mätt och jag säger verkligen mätt
för hon orkade inte äta något efterråt. Det tog henne en timme längre att äta än
alla andra. Hon sa att hon kände sig så mätt att hon skulle kunna rulla fram.

Lite bilder här nedan från en mycket trevlig grillkväll.








Här ser ni mig oxå!

Det hände en rolig sak hemma hos dem. Medan matte pratade med sin vännina
så såg hon att lillhusse skulle ringa till sin flickvän och medan han slog in numret
så såg han inte stolpen framför sig och gick raaaaaakt på den. Matte började
gapskratta. Lillhusse gillade inte att matte skrattade. Men det såg så roligt ut.

Vi kom hem sent på kvällen och lillmatte och jag gick och la oss. Se så mysigt
jag har det hos lillmatte.



mmmmm nice!!!! Innan vi säger tack för ikväll så vill vi säga till våra goda
vänner ett stort tack för en mycket mycket trevlig kväll och tack för den himla
goda maten ni bjöd på.

God natt! *voff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0