Jag och Yzer

"Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee" Idag kom min morbro Yzerman. Han kallas för Yzer.
Är så spänd. Vi vaknade tidigt idag, ialla fall jag. Yzer kom min sin husse. Min
husse och matte satt och snackade med Yzers husse. Medan de snackade så
kollade vi in varandra. Lite "fight" mellan Yzer och mig blev det men det är för
att vi kollar läget med varandra för att se vad vi tycker om varandra. Yzer
ska stanna här över natten och funkar det mellan oss så stannar han en vecka
till. Och blir det lika bra där så kommer Yzer stanna för gott hos oss. Jag hoppas
det kommer funka mellan min morbror och mig. Hade varit kul att ha sällskap
när husse och matte är på jobbet.



Här är jag med min husse och Yzer med sin husse. Yzer måste ju snusa runt
lite för att känna igen omgivningen här.

Därefter lekte vi lite. Här kommer lite bilder innan vi stack till Fulltofta och
promenerade.



Jag ligger nere och Yzer tittar på mig.



Men duuu Yzer!!! Varför räcker du tungan åt husse???  *fniss voff*



VA??? vad säger du?? nääää ??? Är det saaant!!??



Nääää nu får vi nog lugna ner oss... titta så fint vi sitter bredvid varandra.



Är vi inte goooooa säg!!



Husse ville oxå vara meeee!!! Jag till vänster och Yzer till höger.



Duuuu ... nu ska vi iväg till Fulltofta.. hänger du meeee??




När vi kom till Fulltofta såg vi den här tjuuuusiga bilen. Det var ett par som
nyss gift sig som skulle åka den här bilen. Visst är den snygg!!!



Matte som går med oss. Jag till vänster och Yzer till höger. Det blåste rätt
bra där ute.



Härligt att få promenera!!!.. Titta så fint vi går..



Se Yzers husse!!! Titta så fint vi går bredvid varandra!!!



Här spanar vi över Ringsjön.. fasiken vad det blåste!!! Men!! jätteskööönt!!!



Puuuuhhhh vad trötta vi blev... skönt att få vila sig litta..



Nöjda och trötta ser Yzer och Atlas ut. De sov så gott bredvid varandra.

Nu ska vi ta det lugnt resten av dagen. Tror vi..Aaaahhh en och annan bus
lär det nog bli.

Skitkul att Yzer är här.







Kommentarer
Postat av: Christina

Håller tummarna før att ni håller sams pojkar, ær i Danmark med Stella som træffar en canadensisk pojke, dærav att det blir så konstiga bokstæver.

Ha det gott grabbar!

2009-08-29 @ 20:19:52
URL: http://www.swedsams.se
Postat av: Anonym

Åh vilka härliga bilder :) Jag håller tummarna för att allt funkar och att han stannar. Han kommer få ett superhem hos er :)

Så gulligt att de somnade bredvid varandra :) Nixo hälsar att han är lite avundsjuk att han inte har någon kompis hemma. Men vem vet, kanske kommer det en till honom också ;)



Kram på er alla!

2009-08-30 @ 11:20:15
Postat av: Annett

Hejhej!

Tack ni grattade oss! Vaa så har ni en vovve till?

De är så söta att vara tillsammans. Vi funderar också att skaffa en till så att de får ha sällskap och uppfostran ; )

Lycka till! Hoppas ni ska utställa era hundar någon gång. De är så vackra!

Sköt om er

Kram från AJ

2009-09-28 @ 10:34:20
URL: http://www.auros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0