Hemma hos uppfödaren

Idag åkte husse, matte och jag hem till min mamma i Önnestad. Där fick jag träffa
Yzer (min morbror). Skulle se om vi kunde vara sams och det kunde vi.  Yzer är
4 år gammal. Jag själv blir 15 månader i morgon.  Och kolla hur kul vi hade.



Först måste man ju liksom kolla läget. Jag är ju rätt så busig så jag var
lite osäker vad Yzer tyckte.

Men sedan!!! tjoooohhoooo.. vad livat. Se hur bra vi hade.



"du kan inte taaa mig.. du kan inte taaa mig.." 



Yzer och jag.



Det var himla kul att leka med Yzer. Sedan fick Yzer vila sig och hans husse
hämtade honom. Tror ni det blev lungt sen??

Nääää ... genast blev jag påhoppad av dom här!!!



Och vilka är dom tänker ni.. Joooo min brossa, mamma och Lacey. *skratt*



Nixo vaktar vår mamma och Lacey. Förstår honom. Han känner dom och
han har varit där många gånger. Inte jag och då är det hans område. 
Hade gjort precis samma sak om det hade varit tvärtom..*voff*



Här busas det glatt.



Nixo fick gå in så att jag kunde leka ifred med min mamma och Lacey en liten
stund.

Lacey försökte hoppa upp till Nixo..*fniss*



Nixo spanar ut...



Här sitter vi med min husse.  Nixo till vänster och jag till höger. Visst är
vi lika!!



Jag till vänster och Nixo bredvid mig. Jag har haft en underbar dag och 
det var härligt att träffa Mamma Kitty, min brossa Nixo, min morbror Yzer och
Lacey. Tror Laceys mamma är min mormor. Men är inte hundra på det. 

Ska träffa Yzer igen om ett par veckor. Kuuuul!!! Nu är jag såååå trött.
Vi har lekt i två timmar idag. Så ni kan tänka er hur trött jag är nu.

Ha det gott! Ojaaa det var jättekul att träffa uppfödaren Christina, Nixos matte
samt Yzermans husse.

Ha en fortsatt trevlig dag! *voff*




 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Förresten, dina bilder du skickade till mig va helt underbart fina!!! bra jobbat tjejen. ses imorgon puss

2009-08-16 @ 23:02:35
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Christina

Lacey kommer från en annan kennel så ni är inte släkt mer än möjligen på långt håll.

Det var jätteroligt att träffa er också. Dexter (morfar) hade fullt sjå med att pinka över alla ställena ni andra drumlar hade pinkat på under era rundor i trädgården!

2009-08-17 @ 09:01:17
Postat av: Cissy

Vilka fina bilder det blev :) Det var verkligen full fart. Jag och Christina åkte sen söderöver och där busade Nixo och Lacey vidare. Men på vägen hem var det väldigt tyst och lugnt i buren ;)

Det var jätteroligt att träffas och jag hoppas det går bra fortsättningsvis. Har du lust att maila över bilden när Nixo hänger i fönstret och när de står och sitter bredvid varandra. De var så himla bra!

Ha en bra dag :)

Kram från Cissy och Nixo

2009-08-17 @ 09:25:45
URL: http://nixo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0