Välkommen till min nya blogg.

Hej!

Jag heter Atlas och är en samojed. Har hört så mycket om att man kan ha en egen blogg och därmed tjatat och tjatat på matte och husse att jag vill ha en egen sida, där jag kan visa vilken hääääärlig jycke jag är.

Jag är som sagt en samojed, en stolt samojed. Snart är  jag 1 år gammal. Har mycket aptit på livet och kräver mycket motion.  Älskar att busa och vill alltid leka men självklart vill jag även vara för mig själv och slappa lite ibland. 

Sååååååååå.... nu har jag presenterat mig lite, snart kommer jag skriva mer här så får ni verkligen uppleva hur kul jag är. Vi ses! Voff Voff!!! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommen!

2009-03-05 @ 14:45:43
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Micke från Lund

Hej, voffsngen!

Har Husse o Matte blivit helt galna som tror att du kan tala och skriva! Annars hade det varit himla roligt om du kunde tala om för dom hur du har det.

Bye Bye!

2009-03-05 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0