Resan till Dalarna

Ja då bär vi oss iväg mot Dalarna. Ska bli kul att komma bort och se andra saker.
Vårt första mål blev till Kungälv och det tog lite tid innan vi kom dit pga att det var
arbete med Tingstadstunneln så vi fick ta en omväg till Kungälv. När vi väl kom fram
dit så kunde man inte checka in förrän kl 18  på campingen och vi kom ju dit redan vid
12.30. Matte ringde till sin moster och de sa att vi kunde komma dit istället och ställa husvagnen
på deras uppfart och sagt och gjort så gjorde vi det.

Där fick jag träffa Peggen och så kul jag hade!! Fick t o m springa lös med tanke på
att jag smet sist men de tänkte väl att jag inte skulle smita när Peggen var i närheten
och de misstänkte rätt. Vi busade mycket och tyvärr kräkte jag på deras matta. Blev
nog för mycket busande. Vi var även i skogen och sprang lite. Jag hade jättekul där och
vill gärna träffa Peggen flera gånger. Matte, Husse och barna hade jättetrevligt där också.

De blev bjudna på mat, fika och frukost. De pratade mycket med varandra och spelade spel
sent upp mot natten men matte kunde inte vara med på slutet då hon fick problem med
sin mage.

Fick leka med Peggen på morgonen innan vi bar oss iväg igen. Tyvärr gav vi inte iväg tidigt
eftersom husse hade sprängade huvudvärk och fick ta tabletter för att somna om igen.
Men bra för mig som fick leka med Peggen lite till. *voff*. Så vi får se hur långt vi kommer idag..

Matte kommer lägga in bilder ikväll så ni får se hur kul jag hade med Peggen samt de andra
oxå.

Tack Mattes moster och morbror för att vi fick komma och vi kände oss verkligen välkomna.
Speciellt att jag fick träffa Peggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0