Orsa Camping 13 juli

Ja då var vi framme vid slutmålet. Egentligen skulle vi inte till Orsa camping utan
till Våmhus camping men där vände vi direkt när vi såg hur marken var. Helt lerig och
det pga att det har regnat så mycket i Dalarna samt så var vi lite besvikna hur det såg
ut där med tanke på hur bilderna ser ut på hemsidan. Så vi körde iväg igen och tog nästa
camping som blev då Orsa camping.

På Orsa camping så finns det 800 campingrutor varav 500 är med el. Det finns även camping
stugor. Här är mycket barnfamiljer och hundar!! Ni kan tänka er hur jag har det! Jag vill bara
ut och leka med dem och så mycket dofter det finns omkring att kolla upp!! Jag skäller lite
då och då för att få lov att komma ut. Både husse och matte tycker det är bara bra för mig
att se att det finns andra hundar och människor omkring oss.

Vi satte upp förtältet och tog det lite lugnt. Sedan tog vi en promenad för att se vart vi kunde gå.

Här kommer lite bilder från sent eftermiddag, kvällen.  



Två trötta efter att ha satt upp förtältet.

Här nedan är lite bilder när vi tog en promenad.











Husse, lillhusse och jag.






Visst ser det härligt ut här i Orsa.






Matte kunde inte låta bli att ta den lilla dalahälsten.. men visst är den fin?

Senare på kvällen satt de andra och spelade Geni medan jag låg på
golvet precis under matte och husse och kopplade av. Var så trött efter alla dessa
dofter av hundar och naturen som finns här omkring.



Lillhusse försöker läsa på kortet till husse. Lite svårt att se...



Se så glada de blir när husse inte vet svaret på frågan.

Nej.. nu är det verkligen sängdax för oss alla. Det är så ljust här trots att klockan
är mycket. Undrar vad som händer i morgon..*gäsp*... Innan vi avslutar så
vill jag hälsa till min bror Nixo att jag ska mer än gärna försöka dra skrinda när
han sitter där bak om jag kan. *skratt voff*

Ha det gott ni i Skåne oxå! Vi syns i morgon! *voff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0