Klarälvens camping 12 juli

Ja då kom vi till Klarälvens camping för övernattning. Här fanns det gott om mygg
och knott!!! Jag märkte inget av detta men däremot dom andra..*hihihii.

På vägen dit fick vi köra omvägar då det var skyltar med översvämningar på
Inlandsvägen. Rastade gjorde vi för det behöver jag. Barna satt som vanligt och sov
i bilen men de kollade även på filmer. Både husse och matte är imponerad av mig att
jag sitter tyst och fint. Det är ju inte så varmt där bak nu när husse och matte har lagt
något slags skydd mot solen så där är det mörkt och gott.

Här kommer lite bilder från Klarälvens camping.




Husse och jag njuter av naturen... här är så fint.



Här är både matte och jaaaag!!!



Lillmatte tyckte jag behövde stajlas upp...*voff*.. vad tycker ni om min nya
stajl??.. cooooola tuffa Atlas...*hihi voff*



Klarälven. Härlig bild eller hur....



Och så en bild till från Klarälvens camping. Som sagt mycket mygg och knott
här och så ljust det är på kvällen. När vi gick och la oss vid halv tolv på natten
så var det fortfarande ljust!!!

I morgon fortsätter färden och då kommer vi till slutmållet. Vi syns! *voff*

Kommentarer
Postat av: Petra B

Så härligt ni ser ut att ha det. Spännande att höra vad ni tycker om Orsa camping. Den har man ju till och med följt på TV! Kram kram

2009-07-13 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0