Min 1 årsdag!



I dag fyller jag 1 år!!!! Har väntat och väntat heeeeela dagen att matte och
husse ska fira min dag, givetvis ska matte vara extra sen på MIN dag *suck*
Men den som väntar på något gott.... hehehe.... här ser ni mig med en
smaaaaskig blåbärsmuffins med ett ljus på. Får passa på  att äta sånt
jag inte får i vanliga fall.



Som om det inte var nog med vääääntan måste jag bli fotad först innan jag
får smaka på den där saken som luktar sååååå gott. 

Vill passa på att skicka ett stort GRATTIS till mina syskon.

Kommentarer
Postat av: Cissy och Nixo

Tack hälsar Nixo och Grattar självklart tillbaka!!

Kul att se hur stor Atlas har blivit, småkillarna har blivit stora, iaf till storleken, huvudet är nog kvar på valpstadiet :)

Jag hoppas det går bra att jag länkar er blogg till min blogg.

Mvh Cissy och Nixo

2009-03-17 @ 20:02:05
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Cissy

Det går jättebra att ni länkar tillbaka. Bara kul att se vad brorsan hittar på.

Mvh Cissy och Nixo

2009-03-17 @ 22:02:52
Postat av: Swedsams

Skoj att våra småpojkar får vara med på nätet och blogga.

hälsn. mamma Kitty och mormor Mixtra samt morfar Dexter och Christina

2009-03-18 @ 20:56:20
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0