Vintern januari - mars 2013

Hejsan!!
 
Ja då var vi åter här igen. Det har hänt så mycket på sista tiden som gjort att vi inte
varit här inne på ett tag. 
 
Men här kommer lite vinterbilder under vintern. Självklart vet ni redan att vi bara älskar
snön. Men! vi ser fram emot våren och dess skönhet i naturen. Att få sniffa runt och 
känna doften samt att få njuta ännu mer att vara i trädgården tillsammans med matte
och husse. Matte har planer på att träna agility med oss vilket vi ser fram emot.
 
Jag, Atlas, har redan fyllt 5 år och snart i april fyller Yzer 8 år. Tiden går verkligen fort.
 
Atlas: Jag har fått min hälta tillbaka men inte så mycket den här gången och äter medicin.
 
Yzer: Det har hänt en operation för min del. Urinstenar samt konstaterats atros i ena leden, 
därav att jag haltat men det är mycket bättre nu. Ätit smärtstillande. 
 
Men nu är det bra med oss. Matte själv har lidit mycket av kylan vilket vi tycker är synd.
Trots smärtan har hon ändå hållit humöret uppe. Husse? Det är bara bra med honom. 
 
Men här kommer lite bilder. Det kommer sedan bilder av vårens skönhet lite längre fram.
Se och njut av vinterbilderna. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi ses snart med vårbilder!
 
Atlas och Yzer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0