Vår semester utan matte och husse

Självklart måste vi oxå berätta att vi hade semester utan
matte och husse när de var i Puerto Rico. Och var var vi?

Jo.. vi var på ett hundpensionat och det var spännande.
Där fanns det mest tikar så ni kan tänka er att vi var väldigt
intresserade. Tänk er själv! bara bara tjejer så långt ögat
kan nå.

Matte och husse var lite spänd på hur det skulle gå med oss
och vi vet att dom tänkte mycket på oss. Själkvlart tänkte
vi på dom oxå. Men vi hade det gött här. Spännande dofter
på ett nytt ställe. Springa mer fritt här än hemma.

Men! Vi måste hålla med om människornas ordspråk "Borta
bra men hemma bäst". Det var så härligt att komma hem igen
till matte och husse. Vi saknade dom verkligen.

När de hämtade oss blev vi jätteglada och när vi kom hem var
vi helt slut efter en hel vecka "ute" nästan i det fria av alla
dofter. Inte bara vi var jättetrötta utan även husse och matte.

Här kommer våra "semester" bilder från hundpensionatet.



Hmm... Ska jag? Ska jag inte? Nu blev ni allt nyfikna va!! Vad är det
jag tänker på? Det skulle ni visst.... behåller det för mig själv.



Småttingar! sååå söta att man kunde äta upp dem. Nej .. det gjorde vi
inte hehehe. Vilka tankar ni har!!!???




Mmmmmm gött att bli kelad av husse igen!! 



Snusa runt en sista gång innan vi far hem.



Både jag och Atlas spanade runt lite för att se att vi inte har glömt något
nu innan vi far hem.



Japp.. det är okej nu att vi åker hem! Vi har kollat läget och allt är under
kontroll.



Atlas: Kom igen Husse!! När åker vi.. När åker vi!!!???




Suck... alltid ska husse och matte ta sån tid!!
Atlas: Yzer!! Hämta husse och säg till matte att sluta ta kort på oss så
att vi kan fara hem!

Yzer: Jajaja.. jag ska...





Japp! Nu sticker vi! Bara för att vi längtade hem nu rejält innebär det
inte att vi ville slippa vara på hundpensionat. Vi gillade verkligen att
vara där och vi hade det gött. Men vi ville gärna hem till vårt eget
hem. Precis som husse och matte tycker .. borta bra men hemma bäst.

Ha det gott!

Får se när vi är här inne igen.

Altas och Yzer









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0