Julen 2011

Hejsan!

Som lovat så kommer det några bilder från julen. Vi kan inte lägga
in allt här för det var såååå många bilder som togs.

Julen firades hemma hos oss så Mattes föräldrar, lillebror och hennes
systers familj var här så även Husses pappa och sina barn.

Tyvärr blev det inte vit jul men det var god stämning och god mat.

Tänka sig att det var en "varm" jul, 7 grader och regnat hade det
gjort under dagen. Senare mot kvällen sjönk temperaturen till -0,7.




Hmmmm... några som känner igen "kakan" Japp! Skådabröd från
Julen med Ernst.





Julklapparna under granen som väntas på att öppnas.



Hmmmm... var ligger mina paket???



Nej nej.. inte vara nyfiken nu... låt dom ligga där de ska ligga..



En som är glad.



Julklapps spel



Är det en 6:a eller en 1:a??? Attans där blev det inget...



Nu jäklar!! Nu ska jag få en 6:a eller en 1:a.. Behöver lite mer paketer.





Hehehehe... Hur många paketer har ni? Se på min lilla hög.



Jultomten hittade även ut till oss.



Men hörredududu lilla vän... tack för att du hjälper mig med paketerna.



Hrmf.. hrmf... jahaa... vad står det här då... Lite svårt att se.. Jo..




Yzer: Hahahahaha... hohohoo... hihihihi.... Nu undrar ni nog varför
jag skrattar. Jo titta på nästa bild...



"Jingle bell Jingel bell.. Jiiingle all the way..."



Atlas: Skulle det där vara roligt.. en liten leksakshund som sjunger
samtidigt som den viftar på öronen och vickar på höfterna???
Ge dig Yzer!




GOD JUL!

Vi ses till Nyår!


Atlas och Yzer







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0