Visseltofta

Hej på er alla ni som läser oss. Tyvärr blev det inte många
bilder från Visseltofta. Why??? Jo.. det regnade så förbaskat
mycket och det var riktigt rått ute. Men det blev lite bilder
på Nixos halvbror. Hmmm vem är nu Nixo.. jo Nixo är min
bror vetjaaaa... och då vet ni att Yzer är morbror till honom.
Ja.. ni tänker rätt.. då är Nixos halvbror även min halvbror.
En liten goooding en.. han heter Minus.









Matte fick inte till det med bra bilder på lilla Minus. Ingen ögonkontakt.
Minus var mer intresserad av att leka och busa med dem andra
småvalparna. Tror jag det! Sitta där och göra sig fin inför kamera
är inget för oss busar när man är en liten valp. Mycket mer roligare
att busa med dem andra.



Nej Matte var verkligen inte nöjd med fotograferingen den dagen.



Som ni ser så fryser husse och dessutom mådde inte husse bra.



Yzer spanade in samojedtikarna.



Fler samojeder!



En liten goooding till. Vet ej vem det är.  Ja som ni såg så var inte
jag , Atlas, på bild idag. Vi turades om att vara ute och just då
var Yzer ute medan jag var inne i bilen. Vi båda var ju så till sig och
jag undrar om det inte var löptilkar som gjorde oss lite tosiga.

Läste inne hos Nixos blogg sida att han inte kunde koncentrar sig
och det p.g.a löptik i området och då reagerar vi ju samma sak.

Här spanar jag in så att det blir rätt inne på vår blogg. Ja..
ni ser att det är Husse. Han vill oxå spana in för att se vad matte
har skrivit eftersom vi inte kan själva göra detta.




Vi fick en ovanlig besök nästa dag. En katt!!!??? Hmm undra vems
katt det är.




Gullig katt va?! Vi fick inte vara där ute eftersom husse och matte
inte visste hur vi skulle reagerar. Och om katten hoppade över fönstret
så kanske vi oxå gör det. Detta ville inte matte och husse ta risken samt
att det kanske skulle bli "slagsmål".

Och den här dagen var det visst röstning till val. De
gör tydligen så vart fjärde år (tror vi). Undrar vad matte och husse
röstade på vem. Jaja.. de säger inget till oss och vi hade ändå
aldrig begripit oss på det. Tur vi inte har något sånt i vår värld.
Vi är bara glada att ha det gott och att någon sköter oss.

Oja... matte klarade det första redovisning i sitt pluggandet till
Pedagogik med inriktning mot handledning och undervisning av vuxna.
Grattis matte att du fixade det första redovisningen. Nu är det bara
att plugga och lämna nästa redovisning.

Atlas och Yzer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0