Atlas 2 år!

Idag är det MIN FÖDELSEDAG! MIN FÖDELSEDAG! Weeeeeeee....
Det är min da´i da´! Hurra för mig!!!

Sjung nu för mig!!! Husse! Matte! Yzer! Sjung nu!!! Oookej men
ge mig present istället dåååååå... inte det heller??? nähääää
Varför det dååå??!!! Jag fyller ju år idag!

okej okej okej.. ska äta först då...*suck*



Mmmmmm.. gott! Okej.. det är bra att jag får i mig lite mat.. men Yzer!
Du ska oxå äta!!!



Yzer: Men snälla Atlas.. du ser väl att jag äter!!!

Atlas: Nu får jag väl min present!!! Pleaaaaaseeee!!



Min present! Mmmmm gillar verkligen det.Hmmm .. känns lite tungt att
bära däcket. Tur att däcket är så lite att jag ialla fall orkar bära den.




Yzer: Får jag oxå känna hur det känns?

Atlas: Nähäp!!! det är miiiiiin present!!! Du får leka med något annat.

Yzer: snällla!... liiiite stund...

Atlas: Nähäp! säger jag juuuu... miiin present. Du får ta något annat eller
vänta tills jag blir trött på den.





Yzer: Vad taskiiii du är!

Atlas: Vaaa...vad säger ni, husse och matte?? ska jag få en sak till till mig!!!
Till Yzer oxå!!! Men det är ju min  födelsedag! Okej okej.. inte mer än rättvis
att han oxå får det. Ska inte vara taskig mot honom. Självklart ska han oxå få
ett ben med något smaskens inuti. Bacon smak?? mmmm låter gott.




Mmmmmmmmm JAG ÄR I HIMMELRIKET!!!




Mmmmmmm HÅLLER ME DIG ATLAS! smaskens!!!


Atlas: Tack husse och matte för en jättefin present och den goda benet
med smak inuti. Jag gillar verkligen födelsedag!!!

Yzer: Jag får säga Grattis till dig Atlas och tack för att jag även fick
hundben med smak i.

Husse och matte är inte speciellt glad nu på kvällen. Ialla fall inte matte.
När de lämnade in sin bil idag, som skulle lagas efter olyckan för snart
två veckor sedan, så visade sig att det inte är lönt att göra reparationen.
Reparationskostnaden skulle bli allt för hög för att göra vid den så nu innebär
det att de vänta besked från försäkringen vad de får för bilen så att de kan
skaffa en ny bil. Förstår deras irritation.

Jag hade ialla fall en mycket trevlig födelsedag men! saknade en tårta
med två ljus i!!!! Får hoppas det blir nästa år i stället.

Ha en underbar kväll!

Atlas och Yzer




Kommentarer
Postat av: Cissy

Grattis på födelsedagen Atlas! Nixo hälsar att han inte heller fick tårta men han fick matrester och säger att det var mums mums det med :)



Kram

Cissy och Nixo

2010-03-17 @ 21:49:48
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej & tack för den fina kommentaren i min blogg.

Ni har också jätte fin sida, kul & läsa om Nixo's bror.

Kram emily

2010-03-21 @ 19:59:17
URL: http://emilybackman.blogg.se/
Postat av: Marina

Kul med födelsedagar! Grattis i efterskott. Fina kalasbilder.

Ha en bra kväll.

2010-03-22 @ 22:18:29
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: jannica

Grattis!!



Tack! Jag är frisk nu, äntligen! Tack för dina fina kommentarer! Det värmer. Hoppas du haft en trevlig helg!

2010-03-28 @ 22:22:07
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/
Postat av: jannica

Tackar och bockar!

Va rar du är! Det är jätteskönt att änligen vara frisk och kunna andas genom näsa och mun haha!

Ja jag brukar kika in på din blogg med, man blir alltid glad och lämnar er sida med ett leende på läpparna!

Tack detsamma!

2010-03-29 @ 23:33:46
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du gillade bilderna :) Jag hoppas hinna hem medan det är sol ute och ta lite mer bilder, jag har verkligen fastnat i fototräsket haha!! Programmet jag använder heter Photoscape, gratis och går att ladda ner från Google tex.

Längtar efter en uppdatering hos er :)

Kram kram

2010-03-30 @ 12:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0