Husses sons födelsedag idag!

I dag fyller husses son år och vi säger GRATTIS PÅ FÖDELSE-
DAGEN!! De som kom och firade hans dag var hans flickvän och
hans bästa kompis. Fler kom inte men det är inte så konstigt.
Som ni läst tidigare om Bjeverödsdammen så firade vi ju hans
födelsedag samtidigt med mattes lillebror. Så idag var det lugnt.

Det blir inga bilder på födelsedagsbarnet utan lite bilder på oss
istället. Det var så himla varmt och fuktigt idag och då brukar vi
vara ute på terassen för att "svalka" av oss. Här ute ligger vi
ofta.



Här busar vi med varandra.



Yzer: Näää!!! Nu räcker det Atlas!! Sluta!!



Atlas: Jajaja.. jag är lugn nu. Jag lovar!



Mmmmmmmm vad härligt att sitta här och njuta av vindens fläkt. Som
ni kanske förstår så är detta min favoritplats. Men inte snart för denna
sidan kommer att bommas igen och då får jag flytta till den andra sidan
där dom nya fönsterdörrarna kommer stå. Där kan man se mer av skogen.



Och då får jag t o m en plats till mig själv! Yzer hinner alltid först till
sin favoplats men snart så.... jag kommer oxå få en favoplats vid
fönsterdörrarna och även ha utsikt över omgivningarna.



ZzzzzZZZZzzzzZZZZ....



Hmmm VA??!! varför väckte du mig nu Matte!! Jag som sov så gott!



Tittut!.. Glöm inte fota mig!!! Nu ska matte visa några bilder hon tog
tidigt tidigt på morgonen.. tror klockan var något åt fyra, halv fem
på morgonen.



Matte tyckte det var fräckt att se flygplanet komma och se att solen
lyste bakom planet så att man såg röken därav att det lyser gult.



Sedan skingrades röken och då såg det ut så här.



Dessa vackra blommorna har vi i vår trädgård. En av de få blommor
vi har i trädgården. Matte ska fixa många nya lökar till hösten och
plantera blommor och då blir det fler blommor. Vackra blommor.



En sista bild innan vi stänger för idag. Här fångar matte en konstig
grön spindel. Tyvärr ser man det inte riktigt bra. Matte längtar
efter att en dag köpa en systemkamera. Hon bara
älskar att fotografera. Hon gillar även inredning och målning.

Jaha.. den här dagen var verkligen varmt och gött. Vi promenixade som
vanligt med våra älskade matte och husse. Snart åker vi iväg fiskesemester
och då kommer det fler bilder därifrån. Mattes föräldrar och hennes
lillebror kommer även vara med och fiska. Så till nästa gång blir det bilder
från fiskestället Harasjömåla.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Atlas och Yzer






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0