Yzer som liten

Uppfödaren Swedsam´s kennel har skickat två bilder på mig,Yzer när jag var liten.
Det tackar vi jättemycket för.

Yzer: Nu är det jag som berättar lite om mig själv när jag var liten. Visst
ser jag goooer ut!!! *voff* eller vad tycker du Atlas??




Detta är vad vi fick reda på av uppfödaren att här är Yzer som liten tillsammans
med Tootsie (Sw. Proud Mary) som var lite lektant åt honom när han var liten.
Hon bor numera hos min mamma och bror tillsammans med Dolly (Sw. Nights In White Satin),
Tootsie fyllde 12 förra veckan och Dolly blir 14 i januari!

Woooow tänkte husse och matte om Tootsie och Dollys ålder.

Yzer: Och här kommer en bild till av mig och tydligen var det från en midsommar
men hur gammal jag var där...hmmmm om jag är född i april då borde jag väl 
rimligtvis vara 2 månader gammal??? Eller???



Atlas: Jajaja... jag var lika söt som du när jag var liten så det såå..*voff*

Nä skärp er nu killar! Ni var lika söta när ni var små som nu när ni är stora.

Ha en bra kväll säger både Atlas och Yzer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev det lite tokigt, det är inte hos Yzers mamma Tootsie bor utan hos min (Christinas).

2009-09-06 @ 20:53:48
Postat av: Petra

Så roligt Atlas har fått en ny kompis. Kram Petra

2009-09-08 @ 09:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0