Löpträningsdax!

Tjooohoooo... Kom igen husse. Vem av oss ska börja först???
Yzer: Jag??
Atlas: Nej!! jag först.. måste ju visa dig hur det går till väga...
Yzer: Nej snälla låt mig testa först....

Näää killar! Nu får ni ger er! Låt husse vara!



Atlas: Snäääälla husse... ta mig först.. se så fint jag ber dig när jag ligger
på dig...



Yzer: Hahaaaaa... jag fick börja först! Titta!!! Jag går utan koppel!!! Titta
Atlas.. jag går oxå utan koppel. Första gången idag! Weeeeee.. jag kan oxå!!!




Atlas: Kom igen när du går lika fort som jag!!! men.. jag är stolt över dig
Yzer att du oxå kan gå på löparband precis som jag.

Nu ska ni inte bråka vem som är bäst av er. Ni är lika duktiga båda två.

Både husse och matte är stolta över att även Yzer kan själv gå på löparband.
Precis lika stolt som dom är för Atlas, han har tränat på löparbandet i över ett
halvt år.

Nu får ni vila er killar!

Kommentarer
Postat av: Chess

Hej brorsan och yser.

Vad roligt det ser ut med ett löpband.

Jag har tjatat på matte och hon har lovat mig ett inom kort ! tjiiihooo.

Förresten, Jag fick fint resultat på röntgen

HD = A

ED = 0



:)



Kram Chess

2009-09-11 @ 17:17:56
URL: http://chessan.blogg.se/
Postat av: Cissy

Tack, vi vilar och gör bara roliga saker utan krav just nu. Det känns som att energin är på väg tillbaka så det blir nog agilityträning ikväll. Hade varit jätteroligt om ni kom, förhoppningsvis springer jag inte med hundar hela tiden så hinner vi snacka lite skit också :) Glöm inte två bekväma stolar :)

Kram Cissy och Nixo

2009-09-16 @ 08:31:20
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Cissy

Visst ser det härligt ut när han flyger över ;) Tyvärr blev det ingen träning igår. De hade kennelhosta på klubben och eftersom jag inte var säker på att han var vaccinerad åkte jag hem istället för att träna.

Aktiviteterna börjar kl 13 på lördagen och utställningen börjar kl 9 på söndagen.

Kram

2009-09-17 @ 08:28:37
URL: http://nixo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0