Besök hos mattes syster

Idag är det jag Yzer som berättar om hur det var igår när vi var hos mattes syster,
som egentligen fyller år idag. Hipp Hipp Hurra för Mattes syster idag!!!! Men som sagt
vi var där igår och firade hennes födelsedag istället för idag. Jag, Yzer fick träffa deras hund
Chippen. Både matte och husse var nyfikna hur det skulle gå mellan Chippen och mig.
Även mattes syster var nyfiken hur det skulle fungera eftersom det inte
går mellan Atlas och Chippen alls. Chippen vill inte veta av honom alls och
brukar vända ryggen mot honom.

Vad tror ni resultatet blev?

Men innan dess måste jag visa hur mycket jag älskade äta tuggben. Atlas
gillar det inte alls.









Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm smaskens!!!!

Nej.. för att återgå till gårdagens träff med Chippen... tyvärr blev det
inte många kort på oss men detta hann matte ta.



Jag underkastade mig Chippen helt och som sagt. Tror ni jag lyckades
bättre än Atlas??

Näääääääääääääääääääääää!!!! Inte jag heller. Chippen ville inte veta
av mig heller och vi som är såna gooodingar.. Riktiga isbjörnar som
många säger om oss. Hur guulliga som helst är vi. Eller hur Atlas??!!!

Atlas: Jag håller med dig!!! Synd att Chippen inte ser hur bra vi hade
kunnat leka tillsammans allihopa.

Här står jag Yzer med husse och födelsedagsbarnet. Det är första gången
jag träffar mattes syster. Hon verkar jättetrevligt det lilla jag träffade henne.
Förhoppningsvis blir det väl fler gånger jag träffar dem alla igen.



Nu idag (besöket hos mattes syster var igår) gick vi länge och när vi
kom hem så var både vi såååå trötta.

Här ser ni oss ligga tätt bredvid varandra. Vi gillar varandra skarpt.



Ja det var det det. Kul att även jag själv får berätta lite hur dagen var igår.

Matte vill avslutningsvis lägga in den här bilden. Hon gillar den pga att
det är vi alla tre på en och samma bild.



Ja.. ni ser ju själv vad matte har skrivit...*hihi*

Matte kanske inte hinner vara lika flitig med att hjälpa oss blogga nu i höst.
Matte ska snart börja plugga och då har hon annat att tänka på men hon lovar
att lägga in bilder när något spännande har hänt som är värt att berätta.

Det kommer fler bilder! Var så säker.

Vi ses!

Atlas och Yzer


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilka härliga bilder! Det värmer i mitt gamla mattehjärta!! Kram till er allihopa

2009-09-28 @ 20:50:29
Postat av: Cissy

Inte överge bloggandet!! Det är ju så himla kul att gå in här och läsa. Vilken härlig bild på killarna, Atlas har verkligen hittat en bästa kompis :)



Lycka till med pluggandet och jag längtar redan efter nya bilder :)

2009-09-30 @ 08:53:19
URL: http://nixo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0