Atlas: När jag var liten

Idag är matte hemma pga av sin dåliga mage och har varit hemma sedan igår.
Hon är trött på sin mage men har nu fått veta hur hon ska göra när det uppstår
problem som hon skulle fått för 15 år sedan. Matte är mäkta besviken på de olika
läkare som hon har haft under alla dessa år tills idag när hon pratade med en
sköterska som kunde ge henne svar vad hon bör tänka på. 15 år!!! Vansinigt.
Men i vilket fall som helst.. ett steg i rätt riktning och hon har även fått läkar-
tid. Men det var inte det därför jag är inne här idag. När matte laddade sin jobb-
mobil så kollade hon de bilder hon har tagit med jobbmobilen och fann tre bilder
av mig, Atlas. När jag var liten. Tänkte lägga in det här för dom ser bara för
goa ut. Eller hur?

Vet ej hur gammal jag är här men det är ialla fall jag Atlas. Matte hade hoppats
att hon skulle få bilder om Yzer när han var liten men har bara fått från uppfödaren
än så länge. Kanske kommer det en dag så ni får se när Yzer var liten.

Här kommer i alla fall bilder på mig, Atlas.








Visst ser jag goooooer ut.

I morse passade husse på att ta bild av oss, matte och vi doggisarna.



Ni kan nog tänka er hur matte regerade och sa till husse...*skratt*
Vi tänker inte berätta vad hon sa till husse för då hade ni blivit djupt chockad
*fniss.. voff voff*

Det syns inte i bilden hennes reaktion för hon tittar precis upp när husse
tog fotot i morse innan husse stack till jobbet.

Ooooja.. måste berätta en sak till! Vi hade lite snö på vår gräsmatta
och på bilen oxå.  Looooovely!!!! säger vi men husse och matte håller
inte med oss.  Men vaddååååå!!!??? Det är härligt med snö!!!! Vi vill ha
mer så att vi kan "burra" ner oss i snön. Längtar såååå.. hoppas det
blir mer snö. Husse och matte suckar djupt när vi tycker så. Dom är
tråkiga!! De vet inte tjusningen med snö och när det är kallt!!!

Nu kommer husse... weeeeeeeeeeeeeeee.... tyvärr måste vi sticka!
Måste hälsa och slicka husse på facet.. kul att han kommer hem!!!

Ha det gott! Atlas och Yzer


Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Såå söt Atlas är som valp! :) bilden på er tillsammans ser mysigt ut.. :)

2009-11-05 @ 20:00:36
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Cissy

Åh vilka söta valpbilder. Man blir ju lite valpsjuk när man ser honom :) och fin bild på matte också :) Hundarna stannade vid en omkörning av Christina och hennes två hundar. Så det blev tvärstopp och jag tryckte på fel broms så jag flög. Lär ju vara riktigt öm imorgon...men resten av sträckan gick jättebra iaf :)

Kram Cissy och Nixo

2009-11-05 @ 21:24:14
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Jannica

Så otroligt söt eran Atlas är!



Angående huset så vet jag inte om det den är verklig:P

Himla häftigt om det är sant :)

2009-11-05 @ 21:33:48
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Vad härliga mysiga hundar du har! Ser så mjukt ut! :)

2009-11-06 @ 11:52:29
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Cissy

Ja idag gör det ont. Öm i hela kroppen och har blåmärken och sår lite överallt. Blir en väldigt lugn kväll för mig idag.

Imorgon är det dags att träna igen så det gäller att återhämta sig snabbt :) Men jag är inte avskräckt än, så lätt ger jag mig inte, upp och iväg igen hihi!!

Kram Cissy

2009-11-06 @ 15:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0