Husses 40 årsdag!

Husse fyllde 40 år början av maj. Även hans dotter fyllde år i maj och hon blev 13 år.
Detta firades med ett kalas för dem båda.

Husse blev först firad på sin riktiga dag med kidnappning till en hel dag i Danmark.  Jag fick inte
hänga med så jag var hemma hos husses pappa *suck*. Tydligen hade dom jättetrevligt.... 

 

Här äter dom brunch och se så glada dem ser ut!! Och utan mig!!!

Inne i Köpenhamn gick de in till en park och så här underbart såg det ut.


De tog massor av bilder i Danmark men där sa jag stopp och belägg.
Var jag inte med så får det räcka med de här två bilderna.

Sedan några dagar senare firade vi husses födelsedag och även husses dotter. 
Innan dagen kom så lekte jag mycket med husse. Ääääälskar att leka med husse.






På födelsedagsfesten åt dom en god tårta och tro ni jag fick??? Näää jag fick
inte smaka!!! *ggrrrr voff*


Så här såg husse och hans dotter ut när kvällen led mot sitt slut. Här tittar vi på
schlagerfestivalen. Matte får sitta i mitten för att ta hand om dom trötta födelsedagsbarna.
Får ju passa på att ha henne i bild också. Matte gömmer alltid bakom kamera som ni
nu vet vid det här laget. Trötta och nöjda är dom och själv ligger jag på golvet nära dom
(ni ser mig inte).



Men!!! Jag fick ialla fall träffa Peggen från Kungälv *voff*


Fast jag är större än Peggen så klarar Peggen mig galant. Här säger Peggen ifrån
att nu är det bra. Därefter blev jag faktiskt lite lugnare. Skönt att ha en som säger
till för hur det än är så talar vi båda samma språk och tyvärr inte människospråk.
Sorry Husse och Matte. Trots jag älskar er så behöver jag träffa andra hundar också *voff*

Ha en bra maj månad!!! Vi ses i juni.


 


Kommentarer
Postat av: Cissy

Gu va lika bröderna är varandra. Undrar om man hade fått rätt hund med sig hem om alla syskonen hade träffats haha!!



Jag får tjata lite på Christina att vi ska ha en syskonträff!



Mvh Cissy och Nixo

2009-05-23 @ 17:36:41
URL: http://www.nixo.swedsams.se
Postat av: Anonym

Frågan är ju om de lyssnar på namnet eller själva bestämmer sig för att byta namn och hem...haha!!

Det blir nog halsband på för säkerhetsskull. Christina har valpar hemma just nu, men jag ska absolut prata med henne om det så kanske vi kan ta det i sommar någon gång. En promenad och lite grillning hade varit trevlig och så en massa bus för hundarna så klart, på inhängnat område kanske ska tilläggas hihi!!

2009-05-23 @ 19:37:18
Postat av: Cissy

Tack! Vilken tur att det fanns färdiga mallar eftersom jag är totalt värdelös på datorer ;) I helgen är vi hundvakter till Christinas nya valp. Kommer nog bli många bilder tagna :)

Hoppas allt är bra med er, och jag ska ta tag i syskonträffen. Under sommaren är det tänkt :)

Mvh Cissy och Nixo

2009-05-28 @ 15:28:13
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Christina

Försenat grattis till husses 40 år. Vi får väl se om vi får ihop någon träff i sommar, Cissy lär ligga på..........

2009-06-04 @ 21:37:30
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0