Min familj



Tjatat och tjatat på matte att hon måste oxå vara med på bild. Matte gillar inte
vara med på bild men här, när jag var liiiiten, lyckads jag och husse lura henne....hehehe



Tiiiitttaaaaa!!! Se så stark jag är!! Husse har ingen chans mot kungen....



Här var verkligen en riktig sköööön plats.... Husses mage är mjukt...



Här träffar jag mattes systers lilla voffsing. Han heter Chippen, men tyvärr vill
han inte leka med mig...*snyft*.... Ville ju ha lite latjolajban!!!



Det här är min mamma. Kitty. Kitty var hos matte och husse för att se om matte
kunde vara närheten av en samojed och tuuuur är väl det!!! Annars hade jag
inte varit häääär!!! *voff voff*



Och här är husse med mamma Kitty. Visst är min mamma vacker!! *Voff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0