Från min valptid



Älskade krypa udner saker och ting när jag var liten. Men det går inte längre
nu. Trappan har krympt...*blink*



Änteeeeeeligen!!! Någon att busa och leka meeeeee´!!! *voff*



Ooooops...... avslöjad!!! Här ligger jag ofta och gör det fortfarande.



Eeeeeee jag inte för gooooooo......



Första dopp.... men än så länge doppar jag inte mig helt...*hehehe*



Vad händer nu.... något kul hoppas jag!



Hmmmmm... ett ben.. nej.. en kudde... nej.. hmmmmm eeeh skit samma...
den låter kul i alla fall

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hur har ni fått den fina övertexten och bilden med bergen i bakgrunden?? Det blev jättefint!!

Jag som är totalt oteknisk när det kommer till datorer tar gärna emot tips för Nixos blogg ser inte speciellt rolig ut.

Mvh Cissy

2009-03-20 @ 12:27:13
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var min man som fixade genom att använda ett program, vad det nu heter, och sedan klistra in Atlas i bilden som transparant bild. Därefter var jag tvungen att fråga min kära kollega på jobbet hur man skulle få in det på bloggen. Hon är duktig på sådant. Du ser själv på hennes sida som jag har en länk på JennyK. Suveräna bilder och intressanta saker hon skriver. och du... Jag tycker er sida är väldans snygg.. härliga färger.

2009-03-29 @ 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0