Weeeeee Husse och Matte har semester nu!

Äntligen! Nu kan jag vara med husse och matte i heeela fyra veckor!! Härligt!
Här ska det busas!..*hehe* och snart kommer även husses barn hit och ska
vara med oss i fyra veckor.

Nu så ska husse göra det sista av lillhusses rum, bilder kommer snart.
Har varit inne och kollat och jag måste säga att det ser såååå fint ut. Matte
ska möblera där inne sedan. Idag var dom och köpte säng till det rummet och
när de var och handlade så fick dom se en mycket fin gammal Chevrolet.





Är den inte snygg säg!!! Snart kommer det lite bilder framöver och ni kommer
även se mig doppa i min nya badpool. Måste ju oxå kunna vara i poolen när
min brossa Nixo gör det. Kan ju inte vara sämre än han..*voff*. Blir så avis av
min bror Nixo att han får leka med dom småttingarna. Matte tycker dom är sååå
söta och gulliga att hon vill ha en nu men! matte säger att det får vänta hur än
gulliga och söta dom är.

Fick tips av Nixos matte att en av syrrorna har egen bloggsida så vi har länkat
in henne. Hon heter Chess. Ska bli kul att se vad hon hittar på om vardagarna.
Nej! Nu ska jag ut och testa min nya badpool! Matte kommer ta lite bilder på mig.

Vi ses! *voff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0