Mitt första badpools dop!

Husse, husse!!! Kom nu! Jag vill testa min nya badpool som ni har köpt till mig.
Kom nu!



Hmmmmm.... kunde dom inte köpa en annan färg! ROSA!!!  Jag är väl inte
en tik eller!!??? Nåja...



Min boll! hmmm får väl gå fram och kolla läget...



Vågar jag?? Joo jag måste.. Kan Nixo, min bror, så kan jag!



*bbbrrr* det är ju kallt!!! Aaaanej! Jag tänker inte sitta! Glöm det! Står så bra här.



Vad skönt! Det var ju inte så farligt. oooo vad skönt det svalkar om mina tassar.



Här ska jag doppa fler gånger! ooo min boll....den tar jag nu.



Husse har suttit och kollat när matte har försökt att locka mig in i poolen.
Som ni vet vid det här laget efter bilderna så lyckades matte få in mig i poolen.
Nu är jag lika duktig som Nixo! Är glad att matte lockade in mig i poolen för där
blir det mycket badandet. Men glöm att jag sitter!



Efteråt gick husse och la sig i hängmattan och kopplade av med korsord. Och
matte? jaaa ni... hon har svårt att sitta still. Hon ska alltid göra något men! jag
har bett husse att åtminstone ett eller två bilder av matte där ni får se att hon
oxå slappar på sin semester. Näää... nu ska jag ut och ta mig ett dopp.. det
är ju så himla varmt här... Vi ses... *voff* hejdå!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Nä nu blev Nixo avundsjuk...han har ingen egen pool hemma. Så nu sitter han och hoppar upp och ner och tjatar om att han också vill han en pool....får väl åka och köpa en sådan i eftermiddag ;) Torsdag till lördag ska vi vara hundvakter till Lacey, hon vill säkert också bada. Jag förstår att matte blir valpsjuk...vem blir inte det...

Ha en härlig semester, vi har fem veckor kvar på jobbet innan vi går på semester...både Nixo och jag längtar :)

Mvh Cissy och Nixo

2009-07-08 @ 10:11:45
URL: http://nixo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0