Lillhusses nya sovrum

Här kommer några bilder av lillhusses nya sovrum.

Husse har precis lagt färdigt det nya golvet. Nu fattas det bara elledningar.

Så här ser rummet ut nu när allt är klart. När man kommer in så ser det
ut så här på höger sida. Och på vänster sida ser ni att det ser likadant ut
som den högra.


Och på dom andra bilderna ni ser här nedan så ser resultatet ut
så här när rummet är möblererad. Fint va!!!

Och här ser ni mig också! Nu äntligen får jag kolla lillhusses rum.


Här inspekterar rummet ......






Jaaa... hmmm .. inte stort rum precis men!  jag gillar rummet. Klart godkänt!

Synd bara på utsikten. Inte någon vidare vackert utsikt. Men så ser det ju ut när
man bor nära skogen.  Rummet är inte riktigt helt klart. Lillhusse ska måla något
som kallas för en drake på väggen med, hmmm får se får se vad det är när han är
klar med det.

Först blir det att måla huset. Nästa projekt för husse och mattes semester. 
Tack och lov att jag slipper! Kommer bara se på  och skälla lite då och då för att få 
deras uppmärksamhet.

Kommer bilder på huset före och efter målningen längre fram. *voff*

Men först blir det bilder från vår resa till Dalarna


Kommentarer
Postat av: Cissy

Åh va fint rummet blev. Gillar färgerna skarpt! Va härligt att åka till Dalarna och roligt för Atlas att träffa sin kompis :)

Jag har inte fått mailadresserna av Christina än, men nu när Nixo är bättre ska jag ta tag i det. Hon kommer hem på lördag så jag ska försöka få tag på alla adresser då.

Nu ska jag jaga en liten vit skällig hund och sen stoppa vovvarna i säng och sen mig själv ;)

Nixo och Atlas är verkligen lika, ska bli så kul att se honom i verkligheten.

Kör försiktigt och ha så trevligt i Dalarna :)

Kram från Cissy och Nixo

2009-07-10 @ 23:18:26
URL: http://nixo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0