Första målet, Kungälv Romelanda

Här kommer det utlovade bilderna från Romelanda.



Resan upp satt barna och tittade på en spännande film. Jag kunde också se på
men tyvärr kan ni inte se mig för jag är precis bakom lillhusse.



Heeeej kompis!!! Äntligen träffas vi och tjooohooooo jag är fri!!! Husse och
matte har släppt lös mig.



hmmm... fågel i bur??? hmmm... ska dom inte vara ute i det fria?? Jaja..
människor är bra konstiga..*voff*



Nu ska vi gå och promenera. Jag är helspänd för jag hörde att Peggen och jag
ska få springa lös i skogen. Weeeee....



Tjoooohooooo..... Nu sticker vi Peggen!




På kvällen satt dom och spelade monopol. Utom matte som var dålig och
låg och sov i soffan när dom spelade. Peggen och jag var lika trötta och låg på
golvet.




Här ser ni oss busa.


Nu har vi kommit till Klaraälvens camping och där ska vi stanna över natten.
Nästa dag åker vi vidare men vart är fortfarande inte bestämt.

Matte har inte tagit något kort ännu men det kommer och det kommer visas
i morgon. Vi hörs i morgon! *voff*

Kommentarer
Postat av: Cissy

Härliga bilder :)

Nixo drog skrinda för första gången igår. Regnar det inte idag ska jag ta några bilder och lägga in ;)

Ha så härligt på semestern :)

Kram

2009-07-13 @ 11:22:35
URL: http://nixo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0