Jag har badat i Fulltofta

I söndags, närmare bestämt den 9 augusti, var det veeeeerkligen varmt!!!
Efter att vi lämnat barna så stack vi iväg till Fulltofta och kopplade av.
Varför vi stack dit är för att sist när vi var där såg vi att hundar badade där
och då tyckte husse och matte att vi kunde åka dit så att jag kunde få bada.

Jag och husse gick lååååååångt ut. Man kunde gå hur långt som helst. Det
kommer ni se på bilden hur långt vi gick. Det var jääättteskönt att få svalka av sig.
Matte gick oxå ut i vattnet och passade på att fota husse och mig. vad annars
*skratt, voff*
Träffade en boxer. Kul att träffa på nya hundar.

Lite bilder från den dagen. Vi hade jätteskönt och stannade där i över 1 timme
innan vi körde hem.













*skaka skaka* få bort så mycket av det jag kan!!! *voff*

Ha det gott! Vi ses snart! *voff*

Kommentarer
Postat av: Chess

Tjena brorsan.

Gud vad det ser skönt ut när du badar!

Du har ju en husse som badar med dig, min matte är en badkruka så får väl se om jag får ut henne i vattnet någongång :)

Vet du, jag tycker vi är rätt lika, voff.



Ska du åka till visseltofta ?



/ Chess

2009-08-14 @ 18:58:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Chess

Oj, jag skrev ju fel bloggadress, men du vet ju vem din syster är <;)

2009-08-14 @ 18:59:38
URL: http://chessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0