Nu är våren här!


Idag har det varit otroligt fint och varmt väder.  Har varit ute i trädgården
medan matte "pulade" i rabbatten för att få fram krokusen som blommar
för fullt. Husse fixade lillhusses rum. Lillmatte var inne och lyssnade på
musik. Försökte skälla på henne att hon skulle ut i det vackra vädret men
icke sa nicke.  Tonåringar lyssnar inte alltid men klart... det gör ju inte jag
heller *hehehe*



Sedan stack vi och promenerade en stund. Här är det lillmate och husse
som går med mig.  Matte är den som fotograferar. Hon gillar att fotografera
och gör allt möjligt för att slippa bli fotograferad, därav att det är mest vi
andra som blir fotograferade.



Men hörreeniniiiii!!! Jag vill hitåt! Sluta dra i mig! Jag vill faktiskt gå hitåt!

Väl hemma efter promenaden springer jag ut och in mellan vardagsrummet
och uterummet. Nu luktar det gott med mat. De håller på att grilla nu. Får se
om jag får något om jag sitter fint. Men näää se det gick inte. Jag får nöja med
min egen hundmat *suck*.

Jaja... men vilken underbar dag! Nu ska jag ut och njuta av dofterna som strömmar
mot min nos när jag är i uterummet. Ha det gott! *voff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0