Fin dag med tråkigt slut

I dag hade jag JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEKUL!!!! Husse och matte tog med mig ut på
en äng i skogen där jag fick springa och leka fritt. Vi lekte jättemycket tillsammans
allihopa. Som ni kanske kan se på bilderna. Meeeen.... jag råkade få doft på någon
jättespännande doft och kunde inte motstå frestelsen att springa och undersöka detta.
Konstigt nog tyckte inte matte och husse att det var lika spännande, när dom väl fick
tag på mig så verkade dom så besvikna. Efter det blev det långlina och slut på
friheten *suck*. Nu får jag väl se till och visa att jag kan vara en duktig vovve så dom
vågar släppa mig lös igen.








Kommentarer
Postat av: Cissy

Hm, jag tycker jag känner igen det där. Finns en bror till här som också har rymt och får gå i långlina. Tror ni det är något genetiskt ;) Hoppas ni har haft en härlig valborg :)

2009-05-02 @ 10:48:09
URL: http://www.nixo.swedsams.se
Postat av: Christina

Hm, inte helt säkert på att det är något genetiskt, däremot relaterat till åldern, man måste ju testa att slå sig fri!

Mamma Kitty påstår det åtminstone, får väl se om det blir ordning på henne nångång, missade ju 1,5 år i uppfostran där.

2009-05-02 @ 11:58:58
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0